Seguidores

sábado, enero 5

Carta als Reis mags de l'Orient

Dissabte 5 de gener del 2008, nit dels "Rejos"

Estimades majestats de l'Orient:

Primer que res agrair-lis el seguiment de l'estrela que lis porta a Betlem (por algo son sabios...).

També us donem les gràcies per tot allò que ens porten any darrere d'any, i per tot el que ens regaleu que no és poc.

Vostés mateixos... *
* * *
Salve Reis d'Orient!!! * * * * *

Salut,
pau
i *************************************************
bé!!!
************** ****************************************************

************************************************************************************

2 comentarios:

Jordi Puig dijo...

Estimat José Maria,
ahir vaig descobrir amb alegria el teu quadern. No en sabia res. Espere que comenceu bé l'any a casa; una abraçada per a tots.

Ja he vist que no pares, que tens ganes de fer moltes coses i que, potser el ritme del projecte et sembla un poc lent. A mi de vegades també em desespera, però hi ha assumptes que han d'anar a poc a poc.
Tu en tens més experiència i ho saps. De totes maneres, m'agrada i m'esperona els ànims i l'energia que li poses, perquè ens cal donar-li més ritme a la cosa.

En fi, molt bon any. M'agraden els comentaris de l'estat del temps i de la natura que fas. Per cert, hem rebut "el Brillantet" d'este any? El té M. Àngels, per si vols fer-te amb ell, tot i que estic segur que ja t'has fet amb el Calendari dels Brillants.

Una abraçada

José Mª Peiró dijo...

Hola Jordi!
Quines sorpresetes,eh?
Però fins ara ens haviem quedat despenjadets (el "porta" no "arrancava").
Esperem compartir i intercanviar assumptets "pairals" entretinguts prompte.

Salut, pau i bé!